090830

3 år med Patrick idag! <3



Kollade precis på "Män som hatar kvinnor" och tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Har varit lite anti, mot den just pga att det varit så mkt hype kring den och böckerna den bygger på. Då det brukar visa sig att jag inte tycker som alla andra. Men, what's new lixom? Men, får väl ge upp lite eftersom jag tyckte filmen var bra. Fast jag tänker dock inte ge mig på böckerna. Någon gräns måste jag ju få ha!



Idag är det DK's BF (beräknat födelsedatum) - men än verkar det inte som om lilla myran vill komma ut. Hoppas den kommer inom den närmaste framtiden så jag kan börja shoppa ordentligt åt den lilla. Har stenkoll på dop-presenter och så. Men måste ju ha något fint så här i början också : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0