Quotes

Jag har en liten hobby.
Och den hobbyn är att komma ihåg, samt skriva ner roliga saker som jag, släkt och vänner säger. Det har blivit ett "litet" dokument samlat på datorn med ett gäng godbitar. 
Har tänkt dela med mig av dem då och då; med början idag...

En av mina äldre bröder talar om för våran lille-bror vad det innebär att vara man;
"Du är man så du får aldrig säga att du fryser. Du kan stå på antarktis i bara kalsonger - men du får inte säga att du fryser iallafall..."

Jag på kvällspromenad med DK - och det är fullt med sniglar överallt; 

”En är bara äcklig – två är en invasion!”

 

DK är inte bättre hon - en gång sa hon; "Titta, ett rådjur på ett ben!"
Och så pekade hon på en soptunna! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0