Måndag

Är än så länge inte sjuk. And, let's keep it that way!
Men stannade iallafall hemma från universitetet idag. För att vara på den säkra sidan! Men det var åtminstone inte någon föreläsning jag missade, bara en introduktion till någontin. Var säkert någon annan där som kan berätta ifall det sas någonting viktigt!

Usch. har tråkigt. Ska lägga mig och läsa en stund tror jag.
Har precis läst ut Twilight, igen, så nu borde jag kunna börja läsa New Moon igen! Om det inte vore för det faktum att den boken gjorde mig förbannad sist jag läste den! :p

Tur jag hittat en bra cam av Twilight nu iaf. Tills jag kan köpa en riktig DVD dvs. Men, konstigt, första gången jag såg filmen störde jag mig inte på mkt alls! Sen läste jag om boken och kollade på filmen igen. Då störde jag mig på mer saker... Illa det här... Och det är fucking jävla illa att regissören har hoppat av inför nästa film! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0