Annandagen

Julafton var trevlig. Jag var i Frövi hos mina föräldrar, Patrick åkte till Lindesberg och sina föräldrar - men han kom till oss lite senare på kvällen. Alltid kul att ha hela familjen samlad.

Juldagen - sov halva dagen och började efter det plocka ur köket för att kunna riva det. Hann dock inte så mkt innan jag fick skjuts in till Frövi och DK - hon ville ha hjälp med håret. Då hon gett mig en biljett till Juldagsfesten på Klaras : ) Så det var vi iväg på igår. Förfest hemma hos En.  : ) Det var roligt - vi var åtta stycken allt som allt som gick... höll på till klockan 2. Och efter det var det MAX. Var hemma i skogen vid 3.30 ungefär. 

Idag har vi vart i Örebro och köpt golv till kök och hall.
Nu river Patrick och Blade ut vårat kök! (Bilder kommer på BDB)
Imorgon är det mat hos farmor och farfar.
Och så vill kursarna att vi ska gå ut också... ujujuj...och så har jag en EKG-labb rapport att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0